torek, 28. december 2010

Prva nočna pohotne policistke

 Splash, hvala :D

Danes je petek in dobila sem sms, pridi mi polepšat večer, s sabo nasmeh prines ... je donelo iz radia v kopalnici ravno med sproščujočo kopeljo. Samo parkrat na mesec si lahko privoščim tiste pol ure intimnosti v kopalni kadi in do danes res nisem imela časa. Tisti večer pa je bil popoln. Jaz, glasba, sveče in kopel ter moje telo, moje roke na njem ... No skoraj, ravno sredi verza sem dobila sms. Pa ne pravi sms s seksi vsebino, ne, zazvonil je moj pager. V službo?! Nočno? V petek?! Ves stres, ki sem ga pustila na tleh kopalnice skupaj s službeno opremo se je vrnil vame. Marta je zbolela ... Spet, ta stara dementna lahko-bi-že-šla-v-pokoj policistka. Same težave z njo. Pa še prva nočna, po takem stresnem dnevu, kot je bil današnji.
Pol ure kasneje, sprijaznjena nad kruto usodo, se znajdem na postaji. Baje delam z Primožem, rekli so mi, da je nov in da je prav tako prvič na nočni. Ah, še eden tistih zavaljenih novincev ki mislijo, da bodo v policijskem avtu kot Schwarzenegger na motorju ob spremljavi komada You could be mine. Vstopim v sobo, nikjer več nikogar, vsi na terenu. Pri razporedu nočnih zagledam postavo za umret, črni lasje, ravno prav oprijeta uniforma, da se še vidi ta huda r ... Obrnil se je.
'Si ti Primož?'
Glas se mi trese ... upam, da ni opazil. Zardela sem, čutim, kako mi lica prepravlja rdečina ...
'Ja, to sem jaz.'
'Eva,' roke se mi tresejo ... 'Marta je zbolela, pa ne more danes.'
Njegov čudovit obraz se je sprostil 'Aha ...'
Bila sem živčna, ta moški ... Zgledal je kot bog, izklesana postava, črni lasje, modre oči, pa ta globok glas ... Komaj sem se prisilila, da sem izustila kak stavek.
'Odkrito ti povem, Primož, jaz sem nova; danes je moj prvi dan in Marta se je počutila slabo in me je prosila, naj jo zamenjam... Upam, da veš, kaj morava delat.'
Resnici na ljubo nisem imela pojma. Samo bila sem vesela, da sem tisti večer oprala svoje dolge črne lase in se uredila. Iz mene je vel seksapil, če se smem tako izrazit.
'Ja, ja, seveda vem,' Nasmehnil se je. Najbolj seksi nasmeh na svetu. Počasi sem ga slačila z očmi ...
'No, ok...Greva?' Sama misel na to, da bom celo noč z njim v avtomobilu ...
'Jah... kaj pa naj?' Se pofukava? Ne, seveda nisem tega izgovorila na glas, to je le bil edini logičen odgovor na njegovo vprašanje.
Odpravila sva se. Za volanom je zgledal samozavestno in možato. Peljal je po glavni cesti in se ustavil nekje med njivami ...
'Tukaj morava bit nekaj časa,' je rekel s trdim glasom, moje oči pa so sprehajale po drugih delih njegovega telesa, ki niso bili nič manj trdi.
'Kako dolgo pa?' sem ga vprašala z najbolj mirnim in nepotrebnim glasom, ki sem ga premogla. Noge sem mencala skupaj in oči so se mi svetile od vzburjenja in mislim, da je opazil kljub moji narejeni hladnosti.
'To mi pa ti povej ...' je rekel in me pogledal globoko v oči. Vsaka celica mojega telesa se je stresla, bradavičke so se postavile pokonci in moja muca se je pripravljala na ...
Strastno sem ga začela poljubljati in slačiti. Nisem si morala pomagati in kmalu sem začutila njegove roke, kako slačijo mojo pretesno srajčko. Vsa mokra sem potisnila roko v njegove hlače in zgodilo se je ...
Pogledal me je z zelo resnim obrazom in rekel: 'A je kaj narobe, gospa policistka?'
Pogledala sem ga in mu zašepetala: 'Mislim, da ste bili prehitri, gospod ...'

Ni komentarjev:

Objavite komentar